Truck ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Για παραγγελίες άνω των 39 €

Για παραγγελίες άνω των 4 κιλών (εντός Αττικής) και άνω των 2 κιλών (εκτός Αττικής) για πιο ογκώδη πακέτα προηγείται συνεννόηση με το pharmagoods.gr λόγω της διαφοροποίησης των εξόδων αποστολής.

Για παραγγελίες και συμβουλές καλέστε στο 210 99 11 558
×
Greek_flag

Καλώς ήλθατε στο pharmagoods.gr

Truck

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Για παραγγελίες άνω των 39 €

Για παραγγελίες άνω των 4 κιλών (εντός Αττικής) και άνω των 2 κιλών (εκτός Αττικής) για πιο ογκώδη πακέτα προηγείται συνεννόηση με το pharmagoods.gr λόγω της διαφοροποίησης των εξόδων αποστολής.

Το νερό είναι πηγή ζωής,αλλά πόσο πρέπει να πίνουμε;

Article_show_image_to-kalutero-emfialwmeno-nero-ston-kosmo-einai-elliniko.w_hr

ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ A A

Δημοσίευση: 01 July 2018

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και όλο το χρόνο το σώμα μας έχει ανάγκη από νερό.Δεν υπάρχει ζωή χωρίς αυτό.Πόσο όμως χρειαζόμαστε κάθε μέρα για να παραμείνουμε υγιείς;
Αυτό εξαρτάται από την ηλικία μας,το φύλο μας,το κλίμα που ζούμε,αν είναι ζεστό και υγρό ή κρύο και ξηρό και τον τρόπο ζωής μας,αν είμαστε δηλαδή  δραστήριοι ή κάνουμε  καθιστική ζωή.
Το νερό διατηρεί το σώμα και τον εγκέφαλο μας υγιή,μεταφέρει θρεπτικά συστατικά ,ρυθμίζει το βάρος μας,τη θερμοκρασία του σώματος μας και διατηρεί τα κύτταρα μας ενεργά.
Η περιεκτικότητα του σώματος μας σε νερό παρόλο που διαφέρει ανάλογα με το φύλο,την ηλικία και τον σωματότυπο,είναι 55% με 78%.Γενικά, ένα παχύσαρκο άτομο έχει λιγότερο νερό στον οργανισμό του σε σύγκριση με ένα πιο αδύνατο άτομο. Για τον ίδιο λόγο οι άνδρες έχουν μεγαλύτερη ποσότητα νερού στο σώμα τους σε σύγκριση με τις γυναίκες, αφού έχουν μικρότερη περιεκτικότητα σε λίπος.
Οι έγκυες και οι γυναίκες που θηλάζουν χρειάζονται πρόσθετες ποσότητες υγρών για να παραμείνουν ενυδατωμένες
 
Έτσι οι άνδρες χρειάζονται 3.7 λίτρα την ημέρα ,ενώ οι γυναίκες 2.7 λίτρα σύμφωνα με τον Παγκόσμιο  Οργανισμό Τροφίμων και Διατροφής.
Η πρόσληψη νερού επιτυγχάνεται
  • με την πρόσληψη νερού στη φυσική του μορφή, 
  • με την πρόσληψη τροφών ( το κρέας περιέχει κατά 70% νερό, ενώ τα φρούτα (ιδιαίτερα τα καλοκαιρινά) και τα λαχανικά κατά 95%, ) 
  • από χυμούς,τσάι,καφέ(χωρίς προσθήκη ζάχαρης η οποία προκαλέι αφυδάτωση)
  • από το γάλα
  • με τη «καύση» των θρεπτικών συστατικών των τροφών( π.χ από την διάσπαση ενός γραμμαρίου λίπους παράγεται 1 ml νερού).
Πρέπει να δώσουμε σημασία σε κάποια μηνύματα  που μας δίνει το σώμα μας για να προλάβουμε την αφυδάτωση.
Συμπτώματα  της αφυδάτωσης
Η υπερβολικά έντονη άσκηση, η έντονη εφίδρωση λόγω υψηλών θερμοκρασιών, ο εμετός και η διάρροια αποτελούν συνήθεις αιτίες αφυδάτωσης, η οποία μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνη, κυρίως για τα μωρά και τους ηλικιωμένους. 

  
 Συμπτώματα: 
  
 
  • ´Ηπια έως έντονη δίψα 
 
  • Κόπωση 
 
  • Πονοκέφαλος 
 
  • Ξερό στόμα 
 
  • Περιορισμένη ή ανύπαρκτη διούρηση 
 
  • Μυϊκή αδυναμία 
 
  • Ζάλη 
 
  • Ίλιγγος
  • Υπνηλία
Ένας πολύ καλός δείκτης για να ξέρουμε πόσο ενυδατωμένοι είμαστε είναι το χρώμα των ούρων μας.Οσο πιο ανοιχτόχρωμα είναι τόσο ενυδατωμένοι είμαστε.
Πολλές φορές οι άνθρωποι έχουν την τάση να συγχέουν το αίσθημα της δίψας με το αίσθημα της πείνας.Έτσι πολλές φορές θα προτιμήσουν να τσιμπήσουν κάτι ενώ δεν το έχουν ανάγκη εκείνη τη στιγμή.
Πρόληψη της αφυδάτωσης
  • Να πίνετε ένα ποτήρι νερό με κάθε γεύμα και μεταξύ δυο γευμάτων.
  • Να πίνετε νερό πριν, κατά τη  διάρκεια και μετά την άσκηση.
  • Πιείτε αρκετά ροφήματα χωρίς ζάχαρη και αλκοόλ και νερό κατά τη διάρκεια της  ημέρας.Ιδανική θερμοκρασία του νερού είναι γύρω στους 18 βαθμούς.
  • Τρώτε πολλά φρούτα (καρπούζι,πεπόνι,κορόμηλα,μούρα)και πολλά λαχανικά.Η ντομάτα π.χ παρόλο που θεωρείται μια στερεή τροφή περιέχει μεγάλες ποσότητες νερού.
  • Μην περιμένετε να διψάσετε διότη αυτό σημαίνει ότι έχετε ήδη αφυδατωθεί.