Truck ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Για παραγγελίες άνω των 39 €

Για παραγγελίες άνω των 4 κιλών (εντός Αττικής) και άνω των 2 κιλών (εκτός Αττικής) για πιο ογκώδη πακέτα προηγείται συνεννόηση με το pharmagoods.gr λόγω της διαφοροποίησης των εξόδων αποστολής.

Για παραγγελίες και συμβουλές καλέστε στο 210 99 11 558
×
Greek_flag

Καλώς ήλθατε στο pharmagoods.gr

Truck

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Για παραγγελίες άνω των 39 €

Για παραγγελίες άνω των 4 κιλών (εντός Αττικής) και άνω των 2 κιλών (εκτός Αττικής) για πιο ογκώδη πακέτα προηγείται συνεννόηση με το pharmagoods.gr λόγω της διαφοροποίησης των εξόδων αποστολής.

Γιατί είναι τόσο δύσκολο να κόψεις το τσιγάρο;

Article_show_image_d44ae5b7-8307-49e1-86ab-5bf5e15d3bcf

ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ A A

Δημοσίευση: 18 October 2018

Το κάπνισμα είναι η πρωταρχική αιτία θανάτου και καρκίνου  παγκοσμίως .Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας 1.1 δισεκατομμύρια άνθρωποι καπνίζουν και αυτός ο αριθμός συνεχώς αυξάνεται.        

Η νικοτίνη είναι εξίσου εθιστική όπως η κοκαΐνη και η ηρωίνη ,κάτι που δεν το γνωρίζουν οι περισσότεροι .Όπως όλες οι εθιστικές ουσίες έτσι και η νικοτίνη απελευθερώνει ντοπαμίνη στον εγκέφαλο και προκαλεί ένα αίσθημα ευφορίας .Επίσης δρα σαν διεγερτικό και βοηθά κάποιους ανθρώπους να συγκεντρωθούν.Ο Παγκόσμιος  Οργανισμός Υγείας προσπαθεί να επιβάλλει πιο αυστηρούς ελέγχους στις καπνοβιομηχανίες ώστε να παράγουν τσιγάρα με μειωμένη νικοτίνη ώστε να γίνουν λιγότερο εθιστικά .

Ταυτόχρονα αυξάνεται η κατανάλωση των ηλεκτρονικών  τσιγάρων που παρουσιάζονται λιγότερο βλαβερά από τα κοινά τσιγάρα.Τα ηλεκτρονικά τσιγάρα μπορεί μεν να περιέχουν λιγότερες τοξικές ουσίες από τα συνήθη τσιγάρα ,περιέχουν όμως νικοτίνη ,που τα καθιστά και πάλι εθιστικά αλλά και φορμαλδεΰδη που είναι επικίνδυνη για τον οργανισμό μας.Επίσης επειδή κυκλοφορούν σε διάφορες ευχάριστες γεύσεις,είναι δημοφιλή μεταξύ των νεαρών ατόμων ,κάτι που μπορεί να τους οδηγήσει αργότερα στο κάπνισμα .

Η διακοπή του καπνίσματος δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση γιατί όπως είπαμε η νικοτίνη είναι πολύ εθιστική .

Να δούμε κάποιους τρόπους που θα σε βοηθήσουν :

Τρόποι αντιμετώπισης

Οι ψυχολογικές και κοινωνικές πιέσεις είναι πραγματικά επώδυνες για κάποιον που προσπαθεί να κόψει το κάπνισμα. Μερικοί το κόβουν αμέσως, άλλοι πάλι κάνουν πολλαπλές προσπάθειες. Αρχικά χρειάζεται να καταλάβετε τη συνήθεια σας και στη συνέχεια να βρείτε τους τρόπους να την αντιμετωπίσετε.

• Ξεκαθάρισε το κίνητρο σου, όπως να βελτιώσεις την ζωή σου, την υγεία σου, την εμφάνισή σου, τα οικονομικά οφέλη από το κόψιμο του τσιγάρου.

• Αναγνώρισε όλα τα ερεθίσματα γύρω από το κάπνισμα, όπως τι κάνεις όταν καπνίζεις, τι θα κάνεις στο καφέ ή αν βγεις για ποτό, όταν αισθάνεσαι αγχωμένος; Αν δεν έχεις απαντήσεις τότε θα είναι δυσκολότερο. Πέταξε όλα τα τσιγάρα, αναπτήρες, τασάκια. Πολλοί χρησιμοποιούν το κομπολόι και έτσι τα χέρια είναι απασχολημένα μόνιμα. Άλλοι βάζουν τα χρήματα που θα έδιναν την ημέρα για τσιγάρα σε ένα βάζο, είναι ορατό το αποτέλεσμα. Προτίμησε να κάθεσαι στο χώρο των μη καπνιζόντων. Πάρε μια βαθειά ανάσα όταν σου έρχεται η επιθυμία και πίνε αρκετό νερό για να μην αφυδατώνεσαι.

• Ζήτα βοήθεια. Πες στον κόσμο ότι το έκοψες και ζήτα από τους στενούς φίλους/συγγενείς να σε υποστηρίξουν στην προσπάθεια σου.

• Ομολόγησε τον εθισμό σου. Η αποτοξίνωση θα δημιουργήσει δυσάρεστα συμπτώματα όπως ευερεθιστότητα, πονοκεφάλους, αϋπνία, κρυάδες, νευρικότητα, ξηροστομία,βουλιμία.Προετοιμάσου.

• Υπάρχουν πολλά σκευάσματα,αυτοκόλλητα ,τσίχλες  όπως επίσης και φαρμακευτική αγωγή για να σε βοηθήσουν στην προσπάθειά σου. Επίσης κάποια συμπληρώματα όπως η Βιταμίνη D και το σύμλεγμα Β βιταμινών.Ενημερώσου έγκαιρα από το γιατρό σου για να αποφασίσεις ποιο από αυτά είναι το κατάλληλο για εσένα.

  • Ακολούθησε μια υγιεινή διατροφή με πολλά φρούτα και λαχανικά .
  • • Το να κόβεις μια συνήθεια περιλαμβάνει να σταματήσεις τη συμπεριφορά και να την αντικαταστήσεις με κάποια άλλη. Άρχισε ένα χόμπι,γυμναστική όπως γιόγκα και τεχνικές βαθειών εισπνοών .Πχ μετά από ένα γεύμα αντί να εισπνεύσεις ένα τσιγάρο που θα σε φορτώσει με 7000 χημικές ουσίες ,πάρε μια βαθειά εισπνοή ή βγες έξω για ένα ήπιο περπάτημα 

Και θυμήσου :Όσον καιρό  μένεις χωρίς τσιγάρο τόσο το σώμα και ο εγκέφαλος σου αποτοξινώνεται και μέρα με τη μέρα νοιώθεις καλύτερα.